Landstede Groep

Bij ons werken?

Wil je graag werken bij het Agnieten College? Regelmatig hebben we vacatures.

Wat voor school zijn wij?
Van welke kant je het ook bekijkt, bij ons gaat het om mensen. Iedereen die bij ons werkt, levert direct of indirect een bijdrage aan het onderwijs aan leerlingen. Belangstelling voor groei en ontwikkeling hoort daarom bij ons allemaal.
Wij willen de juiste mensen vinden én ervoor zorgen dat zij het naar hun zin hebben op het werk.

Waarom bij ons werken?
In onze visie zijn werkgever en werknemer beiden verantwoordelijk voor het waarmaken van de persoonlijke en organisatorische ambities. Wij doen daarom voortdurend een beroep op eigen verantwoordelijkheid, professionaliteit, initiatief en flexibiliteit.
Medewerkers kunnen op basis van persoonlijke belangstelling en mogelijkheden kleur geven aan hun carrière. Het doel is om een functie te vervullen die past bij de eigen kennis, ervaring en interesses.

Het Agnieten College maakt deel uit van de Landstede Groep.

Op zoek naar een baan?
Kijk hier voor een actueel overzicht van vacatures bij de Landstede Groep.

Heb je vragen of wil je meer weten? Bel of mail ons.

Agnieten College Nieuwleusen
Kon. Julianalaan 10